Wednesday 28 November 2012

love story

today people always said about love...love and love i,m tired of it why?i dont know but i,m tired of it and honestly today i felt litle bit down because i want to do something benefit to my heart but i cant...oh my dear god help me please...

kenapa hari ini tak seindah biasa hum kenapalah ye hum..jarang sekali terdengar bunyi ketukan pintu dibilik ku ini namun hari ini begitu banyak ketukan dipintu bilik ku ini mungkinkah aku yang sedang terleka atau terlena berhayal sepanjang masa ya allah apa la nak jadi dengan diriku ini...

ketukan bertalu llagi hum ini aku yakin ini ketukan pintu oleh si kecil supaya aku bangu tidur kemudian bermain dengannya hum aku tak mood hum damn it why....

aku bangun dan terjaga lalu terus mandi disaat aku selesai mandi tanpa dipinta rumahku diberi salam aku myahutnya kemudian ada pinangan asing yang singgah dirumahku.. ya allah aku buntu...

No comments:

Post a Comment